Sunday, March 13, 2011

hati ku sakit...

malam semakin dingin hari2 demi hari mendatang semuanya suram....

diri ku dibiarkan seorang diri.. hari berganti hari... ya allah.. mengapa diriku di uji sebegini hebat..
aku cuba segalanya dalam hidup ku.. kalau xada sifat cinta kenapa kau sudi bertunang dengan aku..!!!!
kau tahu x..!! betapa sukar bila dah bertunang..?!! tambahan dengan perangai kau yang sering pandang hina pada aku..!! hormat kau pada aku tiada..!! tapi bila aku tuntut akan semuatu... kau ungkapkan perkataan yang aku ibarat lelaki yang kau tak pernah tanam rasa hormat...!!! kau tahu x berapa lama aku diam kan diri...??!!
kau lari2.... kau off telifon kau sekarang..!! apa lagi gunanya aku sebagai tunang kau..??

sedih lah..!!!! jika kau rasa kau nak putuskan pertunagan nie aku harap kau datang jumpa keluarga aku dan kau cakap terusterang.....

yang pahit dalam hidup ku selama bersama dengan kau semuanya aku telan seorang diri... dan aku simpan sebagai penginsaf diri aku.. aku harap kau hadir dalam rumah ku untuk kejujuran... jika putus maka putus lah..!!! jangan kau ingat aku sama seperti mana lelaki yang kau selalu permainkan..!!!!

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More