Thursday, February 17, 2011

kisah dan tauladan.. :)

dahulu kala di tempat kerja saya ada seorang teman yang agak baik dan hensom jugak lah...
dia bertanya dekat saya....
si pulan : weh kiko!! aku nak cari awek lah....!! kau tolong lah aku...
so kiko pun menjawab..
kiko : kepala lu lah..!! nak awek cari lah sendiri...
dengan hati yang sedih dia pun duduk termenung...
kiko : ok2!!! aku tolong tapi kau jangan buat pasal ok.. awek nie baik punya.. esok aku kenalkan.. :)
so esok pun menjelang tiba...
kiko : kau pakai segak2 sikit.. awek nie mARRY punya..!!
si pulan : yes..!!! menurt perintah !!!
dalam saat2 kami bertiga duduk mamam.. si pulan tu duduk rapat dengan awek chun tu... kiko tu duduk lah jauh sikit..
so berborak lah hamba allah tu... berkongsi2 cerita...
xsampai 10 minit kot.. tiba2!!!..
tooot....tooottt... teliphon ku berbunyi... nada SMS..
wanita : weh!!!! kiko kau bawak nie jantan ape hah!!! bapak busuk mulut dia!!!!
kiko : gelak berguling2.. dalam kereta ( dalam kereta sbb xnak kaco orang DATE!!)

so korang semua jangan lupa amalkan gosok GIGI..!!! ok... :)

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More